Friday, January 13, 2012

ADOBE FLASH dan PHOTOSHOP.....



Assalammualaikum, salam perkenalan, sem baru dah hampir tamat setelah berlalunya tahun 2011, sem baru amat memberangsangkan apabila aku telah berkenalan dengan subjek2 baru.... yang paling seronok adalah belajar menggunakan flash dan photoshop, hahah..... dah besar kedabaq baru nak belajar benda2 nie.... tapi xpelah...... asalkan belajar, ilmu ni boleh datang dari mana2 dan pada bila-bila masa sahaja, walaubagaimanapun, aku tetap berpuas hati, dengan pencapaian aku dalam bidang flash nie, haha, semuanya adalah dari kesugguhan pensyarah aku, dan keingginan diri ini yang ingin menuntut ilmu flash, hasilnya, aku dah mampu buat cel animation, drawing, video, editing songs dan montage.... alhamdulillah....

No comments:

Post a Comment